whosnextfotos

2000 merker på WHO`S NEXT

WHO’S NEXT PARIS fortsetter arbeidet med å gjenreise Paris som motehovedstad.

Publisert

Foto: www.whosnext.com

Messen blir en viktig møteplass for hele den internasjonale motebransjen, når den arrangeres 19.-22. januar 2013. Her vises 2000 merker innen dameklær, aksessoarer, sko, ung design, urban mote og herreklær.

Tilbudet er organisert rundt to hovedtemaer: konfeksjon og moteaccessoirer. Samtidig blir fordelingen av utstillingslokalet lagt om, med 50 prosent øremerket for ready-to-wear og 50 prosent for accessoirer. Omleggingen medfører bedre oversikt for utstillere og besøkende.

Kleskolleksjonene blir presentert i tre sektorer:

  • PRIVAT – 600 merker Dette området er reservert for anerkjente produsenter av dameklær. Tidsaktuelle og kommersielle kolleksjoner som representerer den kommende sesongens trender og er rettet mot multibrand distribusjon.
  • FAME – 200 merker Avdelingen presenterer designere av damemote, samt merker for selektiv internasjonal distribusjon.
  • Mr BROWN – 200 merker Denne sektoren viser messens urbane merker. Tilbudet omfatter denim, dagligantrekk, sport, livsstil og urbane antrekk.

Accessoirer er delt inn i tre sektorer: WHO’S NEXT Accessories . 600 merker fordelt på sko, smykker, vesker og lærartikler og tekstilaccessoirer. Premiere Classe, 300 merker, og Mr. Brown, 100 merker.

Som tema for presentasjonen av høst-vinter kolleksjoner 2013-/2014, har Who’s Next valgt «Den Industrielle Revolusjon», med en drømmelignende gjenskapning av overgangen mellom det 19. og det 20. århundre.

Powered by Labrador CMS