vision

Vision blir ren damemesse

Vision i Lokomotivværkstedet  i København strammer inn konseptet og blir nå en messe med bare damemerker.

Publisert

Messen har gjennomgått store forandringer de siste årene, med flytting fra Øksnehallen og fusjon med streetwearmessen Terminal 2. Nå blir streetwear- og rockepreget borte fra de gamle verkstedhallene og erstattes med damemerker i medium og hig end-segmentene.

Etter synkende besøkstall på grunn av en diffus profil de to forrige messene var det naturlig at det kom endringer. Det ble for stor avstand mellom streetwearmerkene og de mer klassiske damemerkene, noe som førte til en blanding av utstillere som skapte forvirring blant innkjøperne. Nå er dette rettet opp med et klart definert konsept som består av agenturer og leverandører av dameklær. - Et skarpt definert messekonsept er godt nytt for de fleste, mener Visions kommunikasjonssjef Trine Fruergaard i en pressemelding.

Fortsatt Designer´s Nest

Prosjektet Designers’ Nest vil fortsette. Designkonkurransens formål er å gi nye talenter en hjelpende hånd for å komme inn i en tøff bransje

Powered by Labrador CMS