Junarose_01_147_cmyk

Bestseller satser på plus-size

Bestseller introduserer et nytt plus-size brand kalt Junarose. Målgruppen er unge, motebevisste kvinner fra 20 år og oppover, som bruker størrelsene 42 til 54.

Publisert

Bestseller mener at det lenge har vært etterspørsel etter trendy klær i større størrelser. Kolleksjonene er laget for å matche de internasjonale motetrendene, og leveres for første gang tilfrittstående, norske butikker i januar 2014. Men jentene som ikke har lyst til å vente, kan handle klærne online allerede fra midten av oktober.

Brand Manager Ditte Marie Bay forklarer at de har gjort mye research på kjernemålgruppa, og har jobbet hardt med å finne fram til gode passformer og snitt. Valget av tekstiler er også nøye gjennomtenkt, enkelte denimstoffer er for eksempel ekstra slitesterke.

Store jenter har i tillegg varierende kroppsfasong, og klærne er utstyrt med skjulte knytebånd og hemper slik at de kan tilpasses den enkelte.

Powered by Labrador CMS