Isbjörnmoro effektiv markedsføring

Isbjörn of Sweden går nye veier for å markedsføre seg mot de yngste kundene. 7. mars traff de 7000 av dem under Barnas Holmenkolldag.

Publisert

Med eget telt og scenetid fikk foreldre og barn stifte bekjentskap med klærne fra Isbjørn. Alle barna fikk en fin premiesekk ved målgang. I den lå det en rød hals fra Isbjörn of Sweden.

I Isbjørnteltet var det liv og røre hele dagen. Barna ble invitert til å komme innom og foreslå et navn på den blide isbjørnen. Nesten 1000 barn tok denne utfordringen. Hva isbjørnen skal hete og hvem som vant navnekonkurransen blir lagt ut på Skiforeningens hjemmesider.

”Isbjørnmamma” Bente Skari stilte sporty opp på scenen sammen med ”isbjørnmamma” Annika. Bente fortalte litt om hva som skal til for å bli en god skiløper. – ”Det må først og fremst være moro, og så må du ville bli god. Da er det bare å trene og trene og trene. Det du gjør mye blir du god til”, sa Bente.

Powered by Labrador CMS