IMG_0527.jpg

OFW tilpasset innkjøperne

Oslo Fashion Week har denne gangen et program spesielt tilpasset innkjøpere. Åpningskvelden tirsdag 9. august lages et ekstra show for å få med flest mulig bransjefolk.

Publisert

Ønsket om å få med flere innkjøpere preger programmet for Oslo Fashion Week. På åpningsshowet tirsdag 9. august kjører arrangørene dobbelt. Først et arrangement rettet mot presse og spesielt inviterte. Deretter et show for bransjen og spesielt de mange innkjøperne som er på besøk i Oslo i forbindelse med Moteuka.

Åpningsshowet skal gi et inntrykk av hva som skjer i norsk motedesign akkurat nå, og hva publikum kan vente seg utover uka. De som deltar i åpningsshowene er Armando Santos, Bull Safari, Fabel, Dreamsquare, Little Cupcakes by Fam Irvoll, iiS of Norway, Leash, Lillunn Design of Norway, Mariette, Moods of Norway, Sadony Couture, Sca Ulven, Sophie Saroh og TSH.

I Posthallen

Posthallen er Oslo Fashion Weeks hovedarena, og her foregår alle show. Unntaket er Riccovero og Moods of Norway som kjører sine egne show. Moods satser denne gangen på Øvrevoll Galoppbane, og har av den grunn måttet flytte arrangementet fra fredag til torsdag. Riccovero har sin visning på Ballrom fredag kveld.

Alle butikkene i Posthallen følger opp arrangementet med utvidete åpningstider og gode tilbud, og noen gir plass til utstillinger av norske designere.

Hver kveld etter visningene er det ”After Party”. Avslutningspartyet går lørdag kveld.

Powered by Labrador CMS