BOSS hyller Muhammed Ali

BOSS lanserer en kolleksjon som hyller bokselegenden Muhammed Ali og de holdningene som preget ham og hans karriere: å overvinne frykt, tro på egne evner og være sin egen boss.

Publisert

BOSS ønsker å lansere flere kapselkolleksjoner, inspirert av tidligere og nåværende ikoner, som en del av "BOSS Legends"-serien. Hver kolleksjon vil være inspirert av en legendarisk person hvor deler av overskuddet vil bli donert til en veldedig organisasjon som ligger deres hjerte nært.

I mars presenterer BOSS fem produkter i begrenset opplag som hyller Ali og hans banebrytende karriere. Kolleksjonen kombinerer karakteristiske basisplagg og matchende tilbehør - som T-skjorter trykket med kunstverk av den unge bokseren og capser med kallenavnet "G.O.A.T." (Greatest Of All Time) i en nøytral palett av svart, kamel og hvitt.

Kapselkolleksjonen ble utformet i samarbeid med Authentic Brands Group (ABG), som i samarbeid med Lonnie Ali, leder av Muhammad Ali Family Trust (MAFT), eier Muhammad Ali Enterprises.

Powered by Labrador CMS