Diana Obst og Niina Hennig

Forsterker Masai-teamet

Diana Obst i D-Agency tok over Masai-agenturet etter Anne Grete Eide og Jan Fløtre i fjor. Nå har hun fått med seg Niina Hennig som en solid forsterkning.

Publisert

Niina har lang bransjeerfaring, både som selger og back office fra merker som fra InWear, Part Two, Lexington og nå sist fra Pulz. Noe som gjør at hun er godt kjent i bransjen, også for mange av Masai-kundene.

Diana har jobbet hardt med å bli kjent med merket og kundene det siste året, og gleder seg til en ny sesong:

- Jeg gikk til oppgaven med stor ydmykhet. Masai er godt, veletablert merke med svært lojale kunder. Derfor har vi et meget godt utgangspunkt. Samtidig er det så stor bredde i kolleksjonene at vi har en stor oppgave i å få vist fram hele Masai-universet, både til eksisterende og nye kunder, sier hun.

- Masai har store kolleksjoner, og et meget klart DNA som treffer godt blant kvalitets- og stilbevisste, voksne kvinner. Men med de store kolleksjonene har vi også mye mer å by på enn det som tradisjonelt forbindes med Masai. Det gjelder eksempelvis en flott basic/loungewearlinje med et stort fargeprogram, en fantastisk linje med ytterjakker og vårt accessoirprogram. Her ser vi mange muligheter til å treffe mange nye kunder, sier Obst og Hennig. – Men selvsagt blir det aller viktigste for oss å fortsette å utvikle et nært og godt samarbeid med våre gode, trofaste kunder, legger de til.

De er begge glade for å ha en solid organisasjon i ryggen. –Masai ligger på et meget høyt kvalitetsnivå og gjør ting ingen andre kan oppvise maken til, blant annet når det gjelder passform, fargesammensetninger og modige kombinasjoner. Med en stor variasjon og bredde, også når det gjelder størrelser. Det er trygt og profesjonelt fra ende til annen, og det gleder oss at det legges stadig større vekt på bærekraft og sosialt ansvar i alle ledd, med stor vekt på naturmaterialer og helt fritt for polyester, sier Diana Obst.

Powered by Labrador CMS