Hanne Baalsrud

Nümph inn på Moteforum

Nümph er et glad og vimsete merke, hvor kvalitet og detaljer er rettet mot kvalitetsbevisste og glade jenter i alle aldre. Nå er Hanne Baalsrud på plass i Moteforum med det danske merket.

Publisert

Hanne har solgt Nümph i Norge i tre år, først i agentfirmaet Fashion 4our. Etter at selskapet gikk konkurs i fjor, ble hun ansatt som selger i Nümph regi.

Numph elsker farger og fine detaljer og på den måten får merket også oppmerksomhet, da vi ikke ligner de fleste. Merkets motto er «Make an entrance» og presenterer seks kolleksjoner i året.

Designerne har mye fokus på at klærne har humor og et glimt i øyet og ikke minst en høy detaljgrad, dermed skiller vi oss godt ut fra andre merker, sier Hanne.

Høy kvalitet og gode priser er viktige kriterier for Nümph, og merket legger stadig større vekt på bærekraft, med en økende andel av økologisk bomull og lenzing viskose som materialer. Hos Numph har vi også lansert en stor NOOS-kolleksjon som er produsert i bare bærekraftige materialer. Den har de norske kunder tatt positivt imot.

Blant nyhetene denne sesongen er Nümph Silhouettes. Silhouettes er en linje i Numph med fokus på det enkle klassiske design, vi gleder oss til å presentere det for både eksisterende, men også nye kunder. Det har vært et stort ønske fra en del av våres kunder, at Numph lagde en linje hvor den Nordiske enkelthet kom i fokus.

Hanne slutter av med, at hun gleder seg til å ha en fast base i sentrum af Oslo, hvor man også sammen med både eksisterende kunder, men også nye kan skape gode rammer, relasjoner og nært samarbeide – det er svært viktig for oss ikke bare å være en leverandør, men vi skal også være partnere, sier Hanne Baalsrud.

Powered by Labrador CMS