
Efva Attling satser internasjonalt
Med to nye butikker og nylansering av nettbutikk, håper Efva Attling å spre smykkene sine til flere markeder.
Faksimile fra nettbutikken på www.efvaattling.com - klikk for å gå til nettsiden

Smykkeselskapet åpnet nylig to nye butikker; en i Biblioteksgatan i Stockholm og en i New York. Nå nylanseres dessuten nettbutikken, og går fra å være utstillingsvindu til å satse tungt på salg. På den måten håper selskapet at den internasjonale handlene vil øke ytterligere, ved at flere land får stifte bekjentskap med varemerket.
– Målet er å vokse internasjonalt, først og fremst i USA og Kina, men vi håper også på vekst i internettsalget generelt. Forhåpentligvis innebærer denne satsingen at vi kan vokse på en rekke markeder hvor vi tidligere ikke har vært, sier Magnus Wistam i Efva Attling til www.habit.no.
Ifølge nettstedet skal målet med den nye satsingen være å øke nettsalget med 500 prosent de kommende årene.
Den nye nettbutikken er utformet av E-handelsselskapet Panagora, og vil i starten være tilgjengelig på engelsk og svensk. Planen er å oversette den til mandarin og spansk, for å få kunder verden over.