kappahl

Nye KappAhl-butikker etter kundenes ønsker

Kunden vil at det skal være enkelt og inspirerende å handle. Det har KappAhl tatt konsekvensen i sitt nye butikkonsept.

Publisert

KappAhls butikk i Strømmen Storsenter åpnet torsdag denne uken med helt nytt utseende. Butikken er bygget om etter motekjedens nye butikkonsept som betyr en helt ny shoppingopplevelse for kunden, med kundefokusert inspirasjon og kjøpshjelp i fokus, ifølge en pressemelding fra kjeden.

I mai 2014 åpnet den første butikken i Norge med KappAhls nye konsept. Flaggskipsbutikken i Oslo City, har blitt en stor suksess. Totalt ble ni butikker med det nye konseptet åpnet i 2014, og våren 2015 blir ytterligere ca 30 butikker bygget om til det nye konseptet.

- KappAhls nye butikkonsept er basert på kundenes egne ønsker, sier KappAhls landssjef i Norge, Liv Berstad. Konseptet er en av KappAhls største satsinger og en avgjørende del har vært samtaler med kundene om hva de synes er viktig når de handler.

- Det nye konseptet gir et varmt og inkluderende inntrykk som tar godt vare på kunden. Den miljøvennlige butikkinnredningen er designet for å gi ekstra romfølelse, og alt fra skilt til motetips gjør det enklere for kunden å handle og finne de silhuettene som passer nettopp henne/han best, sier Liv Berstad.

Powered by Labrador CMS