Trendsales med pop up i Oslo

Norske moteinteresserte har i snart ett år kunne kjøpe designvarer på den danske secondhand-portalen Trendsales. Ettårsdagen feires med åpning av en pop up-shop i Bygdøy allé 35 i Oslo 19. september. 

Publisert

På portalen selger Nordens mote-insidere og fashionistas ut fra sine egne klesskap, og mer enn775.000brukere vandrer døgnet rundt på jakt etter nye og brukte varer fra både Danmark, Norge og Sverige.

Trendsales ble lansert i Norge i 2013, og åpningen ble markert med en tre ukers "popup-shop" i Oslo, der det digitale klesskapet kunne oppleves i fysisk form. Suksesser tåler gjentakelse, og derfor markerer Trendsales den norske fødselsdagen med enda en pop up-store i Oslo.

Når Trendsales 19. september åpner dørene for enda en pop up-shop, er det med utvalgte brukere fra nettstedet som presenterer varene de har til salgs på Trendsales-profilene sine i fysisk form i butikken. Brukerne er blant annet kjente moteprofiler og bloggere med lidenskap for bærekraft og gode motekupp. Her er det mulig å gjøre en god handel.. Dessuten vil kundene – som i fjor – få tips og triks om hvordan de kommer i gang med å handle på Trendsales.

Powered by Labrador CMS