Texcon-sjefens fremtidsråd:

Poenget er å se kunden, lytte og finne ut hva kunden egentlig vil ha, og sørge for at det til sist blir slag på kassa. Noe Mona Abelsen i M.A.S. Tromsø er en mester i.

Poenget er å se kunden, lytte og finne ut hva kunden egentlig vil ha, og sørge for at det til sist blir slag på kassa. Noe Mona Abelsen i M.A.S. Tromsø er en mester i.

- Investér i bedre kundeopplevelser

- Konkurransen blir tøffere, og det blir færre klesbutikker. Derfor vil det være helt avgjørende å sørge for å være tilknyttet en kjede eller et innkjøpssamarbeid for å kunne overleve. Å stå alene vil være svært vanskelig, og man må investere i bedre kundeopplevelser.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 895,-

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 895,-

Faktura

Powered by Labrador CMS