CIFF er utsolgt

CIFF i Bella Center er utsolgt. En måned før messen starter, melder arrangørene om at alle stander er solgt og kontraktene underskrevet. Noe som aldri har skjedd tidligere.

Publisert

Da CIFF i Bella Center åpner dørene for sesongens messe 3. februar er det med stappfullt hus. Alle stander er besatt.

Kristian W. Andersen, direktør i CIFF, sier til business.dk at plasseringen av messene på hverdager, og at messen er kortet ned fra fire til tre dager, er en viktig årsak til suksessen.

Nettopp tidspunktene har vært gjenstand for en langdryg diskusjon mellom messearrangørene i København. Når de omsider klarte å bli enige om at det beste tidspunktet for motemesser i København er fra onsdag til fredag, og at CIFF og Revolver samarbeider bedre enn før, viste det seg at utstillerne reagerte svært positivt.

En annen årsak til at CIFF nå kan kjøre med fulle hus er utvilsomt en imponerende produktutvikling de siste to årene. Fra et arrangement som mange utstillere og innkjøpere var misfornøyd med, til et arrangement med stor bredde, med mange nye, attraktive nordiske og internasjonale merker som også en yngre målgruppe blir mer interessert i, og med nye messeområder og konsepter som er spennende og interessante både for skandinaver og internasjonale innkjøpere.

Powered by Labrador CMS