
Claire med nytt barnemerke
Det danske motehuset Claire Group har sammen med bloggeren Mascha Wang utviklet et nytt barnemerke, Hollie Nolia.
Motehuset, som også har merkene Hust&Claire og undermerket Wilde by Hust&Claire lanserte det nye merket på CIFF Kids i København.
- Hollie Nolia er imidlertid helt sin egen. Det er designet med passion av Mascha Vang, som har hentet inspirasjon gjennom kjærligheten til sin datter Hollie Nolia, som er full av glede og spillopper. Merket er produsert i høy kvalitet, på en ansvarlig måte i forhold til miljø og mennesker, forteller direktør Nikolaj Hust fra Claire Group, som i 2015 fikk fornyet sin SA8000-sertifisering og er blant motebransjens pionerer på CSR-området.
Mascha Vang supplerer:
- Jeg har valgt å samarbeide med Hust&Claire på grunn av sertifikatene motehuset har mottatt for deres sosiale ansvarlighet. Som forelder er jeg selv begeistret for kvaliteten på materialene som er brukt.