oyvind-bjaanes
oyvind-bjaanes

Funaki satser i Danmark

Det norske jeansmerket Funaki blir nå for første gang presentert for det danske markedet med stand på CIFF i Bella Center.

Publisert

Øyvind Bjaanes startet Funaki i 2005.

Funaki har nye modeller med spennende detaljer

Mannen bak Funaki, Øyvind Bjaanes, har som målsetting at alle kvinner skal kunne finne en jeans som har en perfekt passform.
Han har utviklet en rekke nye modeller i årets kolleksjon, med mange nye detaljer

– Baklommene er det viktigste på en jeans, og skal ramme inn rumpa på riktig måte, sier han. Derfor har alle jeansmodellene forskjellige baklommer, slik at alle skal kunne finne bukser med riktig passform. Funaki strekker seg langt for å være eksperter på dette.

For å etablere seg i andre markeder har Funaki videreutviklet konseptet sitt, og fått en tydeligere profil. Funaki ble etablert i 2005 og er en norsk merkevare fra Sandnes. Jeansene selges allerede i Norge, Sverige og Finland.

En spesiell detalj på Funaki-standen: Øyvind Bjaanes har samlet gamle kleshengere som han bruker i utstillingen.

Powered by Labrador CMS