Månz Zelmerløf og Jofamas mann i Norge, Stig Eirik Leinan med den nye kolleksjonen
- Interessant og lærerikt å jobbe sammen med Jofamas designere, sier Månz Zelmerløf
Jofama får god uttelling for Månz Zelmerløfs kjendisstatus
Catarina Kønig gjestedesigner skinnforkle som Jofama satser på skal bli den store julegaveartikkelen

Suksess med kjendisdesignere

Den svenske skinnleverandøren Jofama har samarbeidet med en lang rekke artister og bloggere som har vært deres gjestedesignere. Nå har Jofama suksess med jakkekolleksjonen til Eurovision-vinner Månz Zelmerløf.

Publisert

Den svenske artisten har vært meget ettertraktet etter at han gikk til topps i Eurovision-konkurransen, og populariteten har bidratt til at jakkekolleksjonen har solgt meget bra. Derfor lanserer Zelmerløf nå sin andre kolleksjon som Jofama-designer. Han er både glad og overrasket over suksessen:

- Jeg har alltid vært opptatt av klær og design, så det å kunne designe sine egne jakker har vært en drøm som har gått i oppfyllelse. Det har vært utrolig interessant og lærerikt for meg å samarbeide med Jofama. I utgangspunktet var jeg mest interessert i å utvikle jakker som kunne brukes på scenen, som jeg føler meg vel i. Sier Månz, som er spesielt opptatt av passform og detaljer når han gir sine innspill til designteamet.

Zelmerløf var med på Jofamas stand på Bella Center i København. Der var også en annen av Jofamas gjestedesignere. Catarina Kønig, eier av en motebutikk i Uppsala, gikk til topps i serien Mesterkokken på svensk TV. Jofama var på plass og sikret seg et samarbeid. Sammen har de utviklet et skinnforkle som nå lanseres som den perfekte julegaven, gjerne sammen med hennes kokebok, som var en del av premien i kokkekonkurransen, og som til nå har solgt i 7000 eksemplarer.

Powered by Labrador CMS