triumph.jpg

Luksusundertøy fra Triumph

Triumph Essence er navnet på en ny kolleksjon fra den store undertøyprodusenten.

Publisert

Den henvender seg til en kresen kundekrets og skal holde toppkvalitet i alt fra stoff til passform og design og markere hva merket Triumph har stått for gjennom sin 125-årige eksistens.

Som ansikt, og ikke minst kropp, i markedsføringen har de valgt Helena Christensen som, ifølge Triumph, er eksponent for alt merket representerer: Sterk personlighet, kreativ vitalitet, profesjonalitet og kvinnelighet.

Den første Triumph Essence-kolleksjonen er delt inn i fem forskjellige serier, i alt 27 plagg, som skal dekke alle aldersgrupper og behov. Det er brukt de beste blondekvalitetene, som chantilly og guipure, og de nyeste hightech-stoffene. Skjulte sømmer og myke, flate avslutninger er standard. Triumphs spesialutviklete ”Angel wire”-spile sikrer støtte med maksimal fleksibilitet og komfort.

Powered by Labrador CMS