kathrine-nørgård-2

Nørgård med pop up på Aker Brygge

De neste tre månedene skal designer Kathrine Nørgård presentere sin nye kolleksjon med dameklær med en pop up-store i Aker Brygges nye handlegate. Satsingen skjer i samarbeid med selskapet Urban Jungle, som har sikret seg et lokale i handlegaten.

Publisert

Kathrine Nørgård med noen av modellene som viste hennes kolelksjon foran pop up-butikken på Aker Brygge.

Urban Jungle har sikret seg et lokale sentralt i den nye handlegata på Aker Brygge og flere andre steder i Oslo, blant annet på Grünerløkka og i Torggata, som skal leies ut til pop up-butikker for kortere perioder.

-Pop up er i ferd med å bli stort i mange andre land, og vi har tro på at konseptet får sterk vekst i Norge. Derfor arbeider vi med å sikre oss attraktive lokaler som kan leies ut videre. Pop up kan brukes av både små og store virksomheter til flere formål. Både klær og sko, men også kunst og kullturaktiviteter er aktuelle.

- Med en pop up kan man gjøre kampanjer, lansere produkter eller teste en forretningside eller et produkt uten å måtte gjøre store investeringer. Leietiden kan variere fra en dag til tre måneder, sier Pia Henriksen i Urban Jungle.

Kathrine Nørgård presenterte en elegant og delikat kolleksjon. Jeg ønsker å lage vakre, bruksvennlige klær for folk flest. Klær som tåler å bli brukt og som ser flotte ut. Det skal være feminint, elegant og sensuelt, med behagelige materialer, mest i ull, viskose og chiffon, sier hun.

Powered by Labrador CMS