Dame1.jpg

Nye toner fra Lacoste

Lacoste fornyer seg. Ny ledelse og ny designer bidrar til at vår- og sommerkolleksjonen 2012 preges av nye toner og en lang rekke nyheter.

Publisert

- Mye lekkert og feminint, sier Rakel Ultvedt.

Felipe Oliveira Baptista, med fortid i Max Mara, har tatt over som kreativ leder og her feid inn som et friskt pust i det tradisjonsrike franske selskapet.

- Lacoste har lange tradisjoner og har hatt en god utvikling i mange år. I Norge har vi solgt meget godt de siste årene. Vi ser at den nye designeren setter preg på kolleksjonen og tar den til nye høyder. Spesielt damekolleksjonen som har blitt mer feminin og tidsriktig. L!ve kolleksjonen både på herre og dame er sprekere og mer ungdommelig, sier Øistein Gulbrandsen i Gulbrandsen Agencies.

Ny designer setter sitt preg på damekolleksjonen.

Rakel Ultvedt er salgsansvarlig for damekolleksjonen, og hun er full av begeistring:

- Den er meget feminin, med duse farger og behagelige kvaliteter. Kolleksjonen bærer preg av lekre plagg med fine detaljer både i kvaliteter og temaer som gjør seg godt i butikk og som vi tror kommer til å selge godt ut til kundene, sier hun.

Kolleksjonen er mye dypere og bredere enn før og både Gulbrandsen og Ultvedt slår fast at - her er det nyheter for de fleste.

Powered by Labrador CMS