
Nytt blogg-samarbeid
Motebloggeren Caroline Blomst styler Gina Tricot sin nye T-Shirt kolleksjon
Caroline Blomst på Gina Tricot sitt hovedkontor.

Etter samarbeidet med den danske bloggen anywho, fortsetter nå Gina Tricot å la kreative og interessante moteprofiler sette sitt eget preg på kjedens produkter.
Wilma top

Gina Tricot valgte denne gangen å spørre bloggeren Caroline Blomst som står bak en av Sveriges største moteblogger. Caroline har fått style åtte outfits basert på Gina Tricot sin nye t-shirt-linje ”The Perfect Tee.”
Prisene ligger fra 99 kr til 149 kr. Samarbeidet vil frontes i utvalgte butikker fra 16. februar.
Carolines Mote er startet opp og drevet av Caroline Blomst og Daniel Troyse. Websiden startet i januar 2007 og har hver måned ca 650.000 lesere fra hele verden. To år tidligere startet de også Stockholm Streetstyle som selger bilder til de største motesidene og magasiner som Vouge og Elle. Til sammen har de to bloggerne 6,5 millioner klikk per måned.
(Pressemelding)