God strat for Roar Pedersen i The Good Life Agency

God start på det gode liv

En god start på et nytt og godt liv, sier nyetablert agent Roar Pedersen, som i løpet av sommeren har etablert The Good Life Agency med merkene GAS, Wesc og Goosecraft.

Publisert

Under Moteuka leide han showrom i Moteforum. Det beholder han ut september og trives så godt at han satser på permanent leiekontrakt. Men først og fremst gjelder det å bruke mest mulig tid på veien for å oppsøke kunder og presentere merkeporteføljen. – Velkjente og veldrevne merker som har fått god mottakelse av kundene hittil, og som har et stort potensial i Norge, slår han fast.

GAS er et veldrevet, anerkjent italiensk merke, etablert i 1984 av Claudio Allegretto. En familiebedrift som produserer alt selv, og som nå satser hardt på å vokse i Europa. De er mest kjent for sine jeans, men har en stor kolleksjon, med et stort NOS-lager og et meget godt logistikksystem som gjør det raskt og enkelt å supplere. – Maksimum 24 timer, med konkurransedyktige priser og meget gode marginer for forhandlerne, slår Pedersen fast.

Han har også store forventninger til Wesc: - Et godt, gammelt merke med en ikonisk logo som alle kjenner. Et merke det har vært stille rundt i Norge de siste årene, men som er på full fart tilbake igjen, slår han fast.

Den ikoniske logoen til Wesc er godt kjent, sier Roar Pedersen.

Dert siste tilskuddet til merkeporteføljen er Goosecraft, et nederlandsk skinnmerke.

Powered by Labrador CMS