In Wear-teamet: Fra venstre randi Christiansen, Hilde Frost, Anna Jespersen, Tina Danielsen og Mona Rasch

InWear med egen kundesupport

Anna Jespersen skal gi kundene råd og hjelp og drive support ute i butikkene til InWear-kundene.

Publisert

- Det blir stadig viktigere for oss som leverandør å være ute hos kundene og gi råd, bidra til merchandising og god vareeksponering, fylle på med NOS- og basevarer og gjøre det vi kan at varene våre fungerer godt i butikken. Derfor er det fantastisk at vi nå har fått anledning til å utvide staben og ansette Anna, som skal fylle denne oppgaven, sier Randi Christiansen i InWear.

Dermed vil InWear-teamet i Norge bestå av Christiansen, selgerne Tina Danielsen og Mona Rasch, Hilde Frost på kundeservice og Jespersen, som skal selge NOS-varer og drive kundesupport ute hos kundene.

- Dette er en god måte å møte fremtiden på, slik at vi hele tiden kan være på ballen og sørge for å utvikle InWears solide posisjon i Norge. Vi har hatt vekst og positiv utvikling i en årrekke, og Norge er det desidert største markedet for InWear. Det er et trygt valg for mange innkjøpere, i mange ulike typer butikker. Et medium pluss-merke som fungerer godt både i høyprofilerte butikker hvor vi hører med til de rimelige alternativene, og som et premium-merke i butikkene i midtsjiktet. Ikke minst fordi vi har et stort og omfattende NOS-program som fungerer meget bra, sier Christiansen.

På showrommet i Maridalsveien er det også forandringer. Jelly B og Part Two har utvidet og tatt det tidligere showrommet Soaked in Luxury, som har flyttet inn i rommet ved siden av. Og InWear utvider med to showrom i de tidligere lokalene til Label.

Powered by Labrador CMS