Øistein Gulbrandsen skal søge for at Millet gjør et godt come back i Norge.

Millet gjør come back

Det franske merket Millet gjør come back i Norge, hos Gulbrandsen Agencies AS.

Publisert

Øistein Gulbrandsen solgte Millet for 25 år siden, og blir både nostalgisk og eurforisk når han tenker tilbake: - Millet var – og er – et fantastisk merke. Det var en storsuksess for 20-25 år siden. Vi solgte i bøtter og spann!

Han er spent og entusiastisk når han nå skal ta fatt med det franske merket igjen. – Det er et gammelt, tradisjonsrikt merke, etablert i 1912, og opprinnelig rettet mot klatrere. Etter hvert ble kolleksjonene bredere og mer generelt rettet mot friluftsliv. I dag er det utviklet omfattende sportfashion-kolleksjoner.

- I mange år har sportsbransjen tatt kunder fra motebutikkene. Den nye sportfashion-bølgen blir det mer og mer omfattende, og motebutikkene får stadig større utvalg av klær til fritid- og utedørsaktiviteter i motebutikker. At Millet nå velger å satse i Norge igjen, med sportsfashion, passer bra. Her treffer en stor del av kolleksjonen meget bra, sier han.

Gulbrandsens skal selge både dame- og herreklær:

- Jeg kommer til å selektere kolleksjonen og selge noe til motebutikker og den mer tekniske, spesialiserte delen til sportsbutikker. Millet er et godt og velkjent merke som mange kjenner godt og har et forhold til, og jeg har allerede fått mange henvendelser fra kunder som ønsker å kjøpe, sier han.

Powered by Labrador CMS