Morten Kvale (t.h.) er ny mann i teamet hos Bottegård & Askø Agenturer. – En god tilvekst, sier Erland Fagernes Bottegård.

Ny hos Bottegård & Askø

Morten Kvale er ny mann i teamet til Bottegård & Askø Agenturer.

Publisert

- Vi har mange merker og har hatt en god utvikling. Derfor trenger vi en erfaren og dyktig mann som Morten i teamet for å utvikle merkene videre og få fulgt opp kundene på en god måte, sier Erland Fagernes Bottegård.

Firmaet har følgende merker i sin portefølje: Cavalier (konfeksjon), Erla (konfeksjon), Sunwill (bukser), Clipper (strikk), Belika (strikk)Oscar (skjorter), Seven Seas (skjorter), Anerkjendt (casual) og Portia (tilbehør).

Kvale skal hovedsakelig jobbe med merkene Clipper, Sunwill, Oscar og Cavalier, og ellers bruke sitt store nettverk i bransjen til å skaffe nye kunder.

- Vi har hatt god flyt, og med Morten på laget legger vi inn ett gir til, sier Bottegård.

Selskapet har hatt en sterk utvikling de siste to årene og har utviklet seg i en retning som mange mener er fremtidens modell for agenturhandel i tekstilbransjen: mange merker under samme tak.

- Vi har mange merker, men alle dekker hvert sitt spesielle segment og er spesialister på sitt felt uten å konkurrere med hverandre. Vi er nøye på å ha en klar fordeling av hovedansvaret for de ulike merkene. Og vi har meget gode samarbeidsforhold med våre oppdragsgivere, som gjør at vi kan yte god service til våre kunder, både når det gjelder presise leveringer og rask supplering.

Belika har kommet til som et nytt merke i løpet av høsten. En naturlig tilvekst, ettersom Belika eies av Clipper, og den forrige agenten ønsket å konsentrere seg om andre merker.

- Vi har showrom både i Norwegian Fashion Center på Fornebu og i Sandnes, hvor Livar Askø og Roy Andersen har sitt utgangspunkt. Når Morten og jeg selv nå operer ut fra Oslo, dekker vi landet på en effektiv måte, sier Bottegård.

Powered by Labrador CMS