
Bread & Butter forblir ren fagmesse
Bread & Butter reverserer planene om å åpne messen for forbrukere og forblir en ren fagmesse. Det opplyser BB-sjef Karl-Heinz Müller etter at planene om å ha tre dager fagmesse og to dager åpent for publikum i juli i år møtte massiv motstand blant utstillerne.
Bread & Butter stopper planene om publikumsmesse.

I midten av desember proklamerte Müller at han ville ha to åpne messedager på Tempelhof. Utspillet møtte motstand hos utstillerne og ble livlig diskutert i etterkant og under messen i januar. Nå har messeledelsen trukket forslaget.
Karl-Heinz Müller sier: - Vi takker for engasjementet og de mange konstruktive innspillene. Vi ønsker å fortsette å tilby våre utstillere og innkjøperne en god og tidsmessig plattform for kommunikasjon og business. Spesielt ut fra de positive erfaringene fra en meget vellykket januar-messe vil vi fortsette i samme spor. Derfor kan vi bekrefte at den de planlagte «Public Days» er kansellert. Bread & Butter – messe for utvalgte merker - forblir en fagmesse.