alle-b.young
alle-b.young

DK Company viser muskler

DK Company setter preg på CIFF i København og viser muskler.  For å markere oppkjøpet av merker og butikker fra BTX og at selskapet nå har ikke mindre enn 19 merker, har de like godt leid hele hovedhallen i Bella Center.

Publisert

DK Company dominerer messen i Bella Center ved å leie hele hovedhallen.

Her har de aller fleste DK-merkene romslige stands hvor de tar mot sine kunder og forbindelser sørger for at de får et hyggelig opphold i København. Samtidig er det en viktig intern markering for å samle alle merker, alle butikker og partnere på ett sted for å skape samhold og lagånd. Alle b.young-handlerne i Norge hadde en egen samling med informasjon om hva som skal skje videre. De tok også et følelsesladet farvel med John Gilbert Helgeland, som etter over 30 år som sentral b.young-skikkelse nå trekker seg ut av selskapet.

- Vi ønsker å vise oss fram og få en skikkelig markering av det som har skjedd. Med oppkjøpet av merker og butikker fra BTX har vi blitt en av de tre største aktørene i Danmark. Vi har merker som dekker de aller fleste segmenter, og det er viktig for oss å samle både ansatte, partnere, kunder og andre forbindelser her på messen i København, sier administrerende direktør Jens Poulsen.

Jens Poulsen var meget godt fornøyd med det storstilte opplegget.

I tillegg til masse aktiviteter på standene var det en lang rekke møter med kunder, handlere og forbindelser. Og torsdag kveld var det party og visning med presentasjon av alle merkene med nærmere 1000 gjester.

Alle merkene ble presentert på visningen i Bella Center.

Creamie-modellene høstet mest applaus under visningen

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS