Revolver under ett tak

Motemessen Revolver, som hadde sin debut under moteuken i København i januar, skal nå samle alle aktiviteter under ett tak. Samtidig vil messen tilby utleie av separate showrom.

Publisert

I januar var Revolver på to steder, i Øksnehallen og Lokomotivværkstedet. Størst suksess var det for messen i Øksnehallen, mens det var dårligere besøk i Lokomotivværkstedet.

- Vi er nødt til at se i øynene at tid er den mest verdifulle ressursen i dag. Derfor skal vi være enda mere presise både med hensyn til innhold og oppbygging. Vi vil gjøre det lett og mindre tidkrevende for innkjøperne å navigere og ordne deres forretninger, forteller kreativ direktør hos Revolver, Christian Maibom, og fortsetter:

- Vi er super stolte over å presentere det vi ser som den perfekte løsning på denne utfordringen: «Revolver Village» i de opprinnelige omgivelser i Kødbyen, som ligger kun 100 meter fra Københavns Hovedbanegård. Ved å være tro mot våre kjerneverdier og visjon og gjennom et nøye kuratert innhold, styrker vi vår plattform, gir optimale arbeidsbetingelser for merker og innkjøpere, og inspirerer publikum ved at tilby en autentisk «Københavner-opplevelse».

Område med showrom

Hos Revolver mener man at Kødbyen avspeiler den københavnske ånd og den skandinaviske mote og livsstil.

Øksnehallen blir Revolver Villages hovedkvarter og deles i fire utstillingsområder som maksimalt ligger 50 meter fra hverandre.

I tillegg tilbyr Revolver som noe nytt «Revolver Showrooms», en rekke separate showrom innredet med designmøbler, AV-utstyr, klimaanlegg, catering og egen resepsjon. Dette er et forsøk på å tiltrekke seg merker, distributører og agenter som vanligvis leier hotellrom elle regne lokaler for å vise sine kolleksjoner.

- Dermed kan innkjøperne besøke bare en messe i sentrum av byen for å sette ordre, finne inspirasjon og nyte København under moteuken, sier Christian Maibom og avslutter:

- Mindre tid på transport og mye mer tid til forretninger.

Powered by Labrador CMS