VISION tilbake til Øksnehallen

I august flytter VISION tilbake til Øksnehallen i København. Hallen har i to sesonger vært brukt til en designmesse som nå er avviklet. Dermed får VISION muligheter til å flytte inn i sine gamle lokaler igjen, og griper sjansen med glede.

Publisert

- Øksnehallen har hos alle, men kanskje spesielt hos oss som arrangører av VISION, en spesiell plass i hjertet. Det var her København ble definert som moteby, og historie (og ordre) ble skrevet. Mange av de etablerte nordiske motevirksomheter vi kjenner i dag ble skapt her, bygde sitt brand her og vokste internasjonalt, sier Trine Lindegaard, Brand Manager, om flyttingen.

«We do business»

VISION SS15 vil presentere en motemesse med stor vekt på nordiske, etablerte merker. Vi har god kontakt med internasjonale innkjøpere, så det er naturlig at vi først og fremst er en nordisk messe, I tillegg vil vi iverksette flere tiltak for å få flere danske innkjøpere til byen, sier Trine Lindegaard. - Vi har en lojal kjerne av utstillere som har vært med på å gi råd og utvikle den nye messemodellen. VISION er kjent for å levere, holde ord og være den messen som det handles. Det er alfa og omega for oss å kunne skape de optimale forutsetninger for at våre kunder kan oppleve vekst. Derfor gleder vi oss over en ny start i Øksnehallen under temaet og visjonen som vi deler med alle involverte aktører: We do business, sier Lindegaard.

Mote, mat og livsstil

VISION, som åpner søndag 3. august, har som følge av flyttingen redefinert sine målsetninger for konsept og kvalitet:

- At VISION er tilbake i Ønskehallen gir oss en mulighet til å styrke segmenteringen og vår profil. Vi har alliert oss med sterke samarbeidspartnere innenfor kreativ utvikling, kultur og gastronomi som vi vil utvikle messen i samarbeid med. Mote finnes i mer enn hvordan vi kler oss. Tendensene reflekteres og inspireres gjensidig av vår livsstil, hva vi spiser og hvordan vi innretter oss. Nordisk mote oppleves best i naturlige omgivelser. VISION skal være essensen av København og romme det beste av hva byen har å tilby, forklarer kommunikasjonssjef Trine Fruergaard.

Powered by Labrador CMS