Trioen som utgjør KV Agency. Fra venstre André Kristiansen, Ida Skogman og Kent Vingelsgaard
Trioen som utgjør KV Agency. Fra venstre André Kristiansen, Ida Skogman og Kent Vingelsgaard

KV Agency vokser

KV Agency er i sterk vekst, og nå er en ny selger, Ida Skogman, på plass i den gamle direktørboligen i Maridalsveien 87 sammen med André Kristiansen og Kent Vingelsgaard.

Publisert

- Vi har fått flere merker, slik at det var behov for flere medarbeidere. Ida har ansvaret for damemerkene våre. Kent dekker Østlandet og sør-vest-Norge med herremerkene, mens jeg tar Vestlandet og Nord-Norge, forteller André Kristiansen.

På Minimessa i Tromsø stiller han med fire herremerker – Mos Mosh Gallery, Giovani, Garcia og Jofama.

- Vi er i en gunstig situasjon, med fire merker som ikke konkurrerer med hverandre: Mos Mosh Gallery dressed casual, Garcia jeansrelatert fashion, Jofama jakke og skinn-leverandør, og Giovani med både fritidsklær og mer klassisk konfeksjon. Noe som gjør at vi kan ha alle fire i samme butikk.

- Spesielt samarbeidet med Giovani har bidratt til at vi har fått en rekke nye kunder den siste tiden, noe som har bidratt til at vi har hatt en hektisk vinter. Men det er morsomt – bare positivt stress, understreker han.

- Det er gøy å selge Giovani. Det er et godt norsk kvalitetsmerke som de aller fleste kjenner til. En solid leverandør med stort lager og rask levering og supplering, noe som betyr mye for butikkene i dag, sier Kristiansen.

Powered by Labrador CMS