Ny smykkekolleksjon og mer skjerf fra Diz

- Koronapandemien har vært tung, men Diz smykker holder hodet og ser positivt på fremtiden, sier Cathrine Reppe.

Publisert

- Da Norge ble nedstengt måtte vi hive oss rundt. Nettportalen ble viktigere enn noen gang, og nye metoder for innsalg til kundene måtte organiseres. Livesendinger og bildedeling ble en ny arbeidshverdag for meg i denne perioden. I enkelte perioder kunne jeg være ute på reise, men plutselig ble det innstramminger, så det var meget vanskelig å planlegge sesongen.

- Heldigvis er våre kunder godt kjent med våre produkter, så de vet hva de får når de bestiller varer. Det at vi også kommuniserte en enkel returrett ga kundene mindre risiko når de bestilte varer fra oss. Det var nok dette som reddet oss i denne koronaperioden.

I januar 2022 lanserte vi ny kolleksjon på både smykker og skjerf og deltok på motemessen på Sjølyst i februar. Det var godt endelig å møte kunder ansikt til ansikt igjen. Avtaleboken var ikke like full som under normale omstendigheter, men vi er godt fornøyd med messen.

Større på skjerf

Diz startet som ren smykkeleverandør, men de siste årene har andelen skjerf økt betydelig. - Jeg er veldig glad i skjerf, noe vi også ser at våre forhandlere er. En viktig faktor til at vi selger mye er nok at vi kommer med nyheter ofte og at det ikke er noe minimums antall når de bestiller. Dette gir kundene er større frihet ved innkjøp, noe som selvsagt har vært viktig i den perioden vi nå har vært gjennom. Man ønsker ikke å binde kapital på tilbehørsprodukter. Vi er en omgående- leverandør med rask levering, og i løpet 2022 håper jeg at vi skal være Norges største leverandør på skjerf!

Powered by Labrador CMS