Name it med tre nye linjer

Bestsellers barnemerke name it er i endring. Under name it-paraplyen lanseres nå tre linjer, rettet mot ulike aldersgrupper.

Publisert

Name it Minimize retter seg mot aldersgruppen 0-3 år, Name it er for 4 til 10 år og LMTD er en mer trend- og moteorientert merke rettet mot aldersgruppen 10 til 16 år.

- Vi har utviklet en mer aldersorientert tilnærming til merkevarebygging og design. Name it vil være en paraplyorganisasjon for alt vi designer. De tre linjene skiller mellom elementer vi skaper for barn og design for tenåringer og tweens, som er mye mer mote- og stilorienterte, sier sjefdesigner Anna Have.

- Vi er opptatt av å ta vare på vår danske og nordiske arv i design og stil, og dette vil være synlig i kolleksjonene. Det naturlige og nordiske vil fortsatt prege designen. Det vil være en linje i stil og farger, i tillegg til sesongfargene, slik at klærne kan brukes og matches uavhengig av sesong. Det vil bli hyppige leveringer, med nyheter hver måned. Vi er opptatt av å følge sesongens trender, men også tilby ikke bare det som er relevant nå, men også hva som vil være trendy i månedene som kommer, sier Anna Have.

Powered by Labrador CMS