Robert Gentz, Co-CEO i Zalando Foto: Zalando Kundevekst, men utfordrende kvartal for Zalando Zalando hadde et brutto varevolum (GMV - Gross Merchandise Volume) på 3,2 milliarder euro i første kvartal i år. Omsetningen på 2,2 milliarder euro var 1,5 prosent lavere enn samme periode i fjor, med en EBIT på minus 51,8 millioner euro. Redaksjonen i Tekstilforum Publisert torsdag 05. mai 2022 - 13:18 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 895,- Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 895,- Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side nyheter netthandel
LEVERANDØRINDEKS Butikkinnredning - Emballasje - Accesoirer - Yttertøy - Undertøy - Belysning - Med mer