Zalando skal selge Nelly

Nelly.com har nå inngått samarbeid med Zalando. Nelly sitt eget varemerke heter NLYbyNelly og vil nå finnes hos Zalando i hele Europa.

Publisert

- Nelly er et fantastisk sterkt varemerke i Norden, og det viser seg også at merket NLYbyNelly er attraktivt i flere Europeiske land. NLYbyNelly tilbyr ungdommelig og trendy design til en motebevisst målgruppe. Gjennom Zalando kan NLYbyNelly være tilgjengelig, samt inspirere enda flere unge mennesker i Europa, sier Anna Ullman Sersé, CEO på Nelly.

Samarbeidet med Zalando gjelder bare NLYbyNelly sitt eget varemerke og lanseres fra vår- og sommerkolleksjonen 2019.

Siden de ble etablert i 2004, har Nelly mote hovedsakelig blitt markedsført og solgt via Nelly.com, som hadde 31 millioner besøkende forrige kvartal. Nesten halvparten av salgene er deres eget merke NLYbyNelly som er rettet mot unge kvinner. På Nelly.com er merket supplert med 200 andre merker for å tilby et bredt spekter innen de nyeste motetrendene.

Samarbeidet med Zalando er med på å utvikle og styrke NLYbyNelly sitt varemerke, samt bidra til kostnadseffektiv utvidelse av distribusjonen til forbrukere i Europa.

Powered by Labrador CMS