New Balance vokser

New Balance er et av de raskest voksende sportsmerkene i Skandinavia, og Norge er et satsningsmarked fremover. Her skal Geelmuyden Kiese stå for kommunikasjonen.

Publisert

New Balance har opplevd god vekst i Norge siden 2010 og ønsker nå å innta en enda sterkere posisjon. Sommeren 2015 ble den nye globale brandplattformen Always in beta lansert. Always in beta bygger på en konstant vilje til forbedring – jakten på en bedre versjon av seg selv. Satsningsområdene i Norge er løping, fotball og kvinner.

Store ambisjoner

GK er det første kommunikasjonsbyrået New Balance bruker i Norge.

-GKs relevante erfaring og engasjement overbeviste oss. Dette blir en spennende reise og vi er veldig glade for å ha fått GK med på laget, sier country manager Terje Wilhelmsen i New Balance Norge.

-New Balance er en utrolig spennende merkevare som vi er veldig glade for å få jobbe med. Vi er sikre på at vi er en ypperlig match med New Balance og vi har store ambisjoner for samarbeidet, forteller Elin Jonsson, ansvarlig for livsstilkommunikasjon i GK.

Powered by Labrador CMS