God start for MILK

- MILK Atelier er resultatet av et nordisk samarbeid, og kolleksjonen har slått svært godt de første innsalgene, sier Lasse Brinck Løvstad.

Publisert

Han etablerte MILK Atelier sammen med en dansk og en svensk kollega i 2012, men relanserte merket i fjor, med stor suksess. Det er Brinck Løvstad som sammen med den svenske kollegaen som nå driver merket videre.

- VI fikk 17 kunder i Norge under det første innsalget i fjor. I innsalget for våren -21 økte vi til 53lkunder, og vi fikk ytterligere 11 under innsalget av høstkolleksjonen. Det er jeg meget godt fornøyd med, og klærne selger godt ut av butikk. Det er hyggelig å kunne presentere gode og positive nyheter i en tid hvor det meste er vondt og vanskelig, sier han.

- MILK er et enkelt konsept: Vi satser på kvalitetsmaterialer, produserer i Europa, og har i første omgang konsentrert oss om casual fritid: bukser, bluser, sweats, t-shirts og shorts. Vi har konfeksjon og strikk på programmet også, men det er lagt på is inntil videre, med tanke på den situasjonen vi er inne i, sier han.

Powered by Labrador CMS