Han etablerte MILK Atelier sammen med en dansk og en svensk kollega i 2012, men relanserte merket i fjor, med stor suksess. Det er Brinck Løvstad som sammen med den svenske kollegaen som nå driver merket videre.
- VI fikk 17 kunder i Norge under det første innsalget i fjor. I innsalget for våren -21 økte vi til 53lkunder, og vi fikk ytterligere 11 under innsalget av høstkolleksjonen. Det er jeg meget godt fornøyd med, og klærne selger godt ut av butikk. Det er hyggelig å kunne presentere gode og positive nyheter i en tid hvor det meste er vondt og vanskelig, sier han.
- MILK er et enkelt konsept: Vi satser på kvalitetsmaterialer, produserer i Europa, og har i første omgang konsentrert oss om casual fritid: bukser, bluser, sweats, t-shirts og shorts. Vi har konfeksjon og strikk på programmet også, men det er lagt på is inntil videre, med tanke på den situasjonen vi er inne i, sier han.