Ny Jean Paul-kolleksjon

Jean Paul ble Norges største klesmerke i 2015, med en omsetning på over 500 millioner. Nå lanseres en ny, eksklusiv kolleksjon - Jean Paul Primè.

Publisert

Kolleksjonen har klær av høy kvalitet og eksklusiv utførelse for kvinner og menn. Den første kolleksjonen blir tilgjengelig i butikkene i mars.

Inspirert av en fransk maritim livsstil skapte brødrene Placht den første Jean Paul-kolleksjonen i 1977. Det har siden blitt et av Norges mest anerkjente og tidløse klesmerker. En frisk, sporty look med gode kvaliteter kjennetegner Jean Paul-produktene. Fargepaletten tilsvarer den du finner på den franske Middelhavskysten - maritime farger i blått, hvitt og rødt.

Plachtbrødrenes varemerke var en komfortabel og enkel stil med god passform. De lagde klær som skulle passe både på jobben og i båten, så vel som på tennisbanen.

Mer pyntet

Med de nye Primè-kolleksjonene vil Jean Paul tilby klær til kunder som ønsker en litt mer pyntet, sofistikert og eksklusiv look. Plaggene er velegnet til både jobb og fest – med den gode passformen som fundament.

Vårens damekolleksjon inneholder blant annet print på silke, lette topper, silke- og bomullsgensere, printede skjerf , en klassisk blazer og skinnjakker.

Herrekolleksjonen tilbyr detaljrike blazere med dertil hørende eksklusive skjorter og slips, samt gensere som også kan bæres under blazeren eller de myke, semskede skinnjakkene.

Plaggene er designet med tanke på en klassisk, tidløs look og med detaljer som gir et eksklusivt og tidsriktig preg.

Ny herrekolleksjon

Til høsten lanseres en maskulin og tøff kolleksjon for gutta, som får navnet JP52. Her er det lagt vekt på grafiske elementer og mange spen­nende detaljer. Kvaliteter og passformer er i tråd med det kundene kjenner godt fra Jean Paul, men vil få en yngre, litt røffere stil.

Powered by Labrador CMS