Ny web og kolleksjonsnyheter fra Hust&Claire

Nye websider og mye nytt fra Hust&Claire

Hust&Claire oppdaterer sine hjemmesider med flere nye teknologiske løsninger og kommer med mange nyheter i sin høstkolleksjon.

Publisert

Fra 1. februar vil sidene www.hustandclaire.dk / www.hustandclaire.com komme i nytt design og nye funksjoner, blant annet med filmvisning. Dessuten vil hele virksomhetens viktige CSR-arbeid bli presentert.

Det nye web-design avspeiler den ekspansive utvikling som Hust&Claire er inne i.
- Vi er nå aktive i 10 markeder, og i løpet av kort tid vil vi lansere et nytt undermerke. Så vi har behov for et designmessig opdatert univers til våre barnetøymerker, uttaler direktør og andre generasjon i eierfamilien, Nikolaj Hust.

Han legger til at noen av de første bildene som kan oppleves på sidene er tatt på kunstmuseet Heart i Herning.

- Det er nesten symbolsk. Heart ligger i hjertet av tekstilindustriens gamle knutepunkt. Å ha hjertet med i produksjonen er i tråd med vår store innsats på CSR-området, og så avspeiler museets vakre, rene linjer den samme nordiske estetikk som også ses i Hust&Claires design, forklarer Nikolaj Hust, som gleder seg til å presentere kolleksjonen til AW 16 i ”real life” på CIFF kids i Forum fra 3. til 5. februar.

- Kolleksjonen er meget clean og nordisk i sitt uttrykk, med blant annet en riktig fin ullserie, som er Øko-tex 100-sertifisert. En annen nyhet er et utvidet New Born-program, hvor det nå er enda flere styles med GOTS-sertifisering. Yttertøyet i kolleksjonen er blitt mer fashion-orientert, sier Nikolaj Hust.

Powered by Labrador CMS