KappAhl øker sitt engasjement for organisasjonen Kors på halsen. Med kampanjen ”Bra som jeg er” synliggjør motekjeden Kors på halsens arbeid og formidler budskapet som egentlig burde være selvsagt – alle barn og unge er bra som de er.
Barn får designe sine egne t-shirtmotiver i kampanjen "Bra som jeg er".
Annonse
Annonse
– Vi er stolte over å fremme dette viktige budskapet til inntekt for Kors på halsen. Å hjelpe barn til å innse sin egenverdi er en investering i alles fremtid, sier adm. direktør. i KappAhl Norge, Liv Berstad.
- Vi ønsker at kampanjen sprer seg som ringer på vannet og inspirerer mange flere til å engasjere seg.
Til uken starter KappAhl sin kampanje ”Bra som jeg er” i sine rundt 400 butikker i Sverige, Norge, Finland og Polen. – I alle land hvor vi har butikker finnes det organisasjoner som jobber for å støtte barn og unge, sier markedssjef i KappAhl Norge, Bente Storløkken. Vi viderefører det viktige arbeidet ved å gi flere av disse organisasjonene vår støtte.
I 2014 samlet KappAhl Norge inn nærmere 450.000 kroner til inntekt for Kors på halsen. Målsetningen er å samle inn enda flere penger til Kors på halsens arbeid gjennom ”Bra som jeg er”-kampanjen.
Barn designer t-shirtmotiver
Årets kampanje starter med en konkurranse hvor barn får sjansen til å designe et t-shirtmotiv som viser hva ”Bra som jeg er” betyr for dem. Vinnerens motiv trykkes på t-shirts og selges hos KappAhl i høst, i Norge til inntekt for Kors på Halsen. – Vi håper selvfølgelig på et like godt resultat som da konkurransen ble arrangert i Sverige i fjor. Vi mottok bidrag fra barn i alle aldre og det var veldig inspirerende å se de flotte tegningene og lese alle gode argumenter for hvorfor alle er bra som de er. Vi klarte rett og slett ikke å velge én vinner blant alle de herlige bidragene, så det ble to! avslutter Bente Storløkken.