
ChillNorway styrker salgsteamet
ChillNorway AS styrker salgsapparatet med erfarne agenter og kjente profiler fra bransjen. Arne Berre tar hånd om Trondheim og nordover mens Hege Øveraas og Kristin Larsen tar ansvaret for Sør-Norge.
Teamet bak ChillNorway; Line Gaarud Houge, Thomas Houge og Nanna Gaarud

ChillNorway fyller 10 år i 2014 og har lenge stått for alt salg selv med gode hjelpere underveis. Nå tar de steget ut og har alliert seg med noen av Norges fremste agenter innen motebransjen.
Erfarne partnere
I tillegg til å fortsette å selge selv til kunder de har hatt i mange år kommer Arne Berre inn for å ta hånd om Trondheim og nordover. I sør er det «Please-jentene» Hege og Kristin som får ansvaret med å finne de beste samarbeidspartnerne for ChillNorway fremover.
ChillNorway er tilbake til sine opprinnelige verdier.

ChillNorway sin høstkolleksjon henger allerede på Moteforum og mottagelsen etter kun få dager tyder på et flott samarbeid.
- Når man driver et lite familieselskap er man helt avhengig av å jobbe med mennesker som deler de samme verdiene og at kjemien stemmer, sier Thomas Houge, daglig leder i ChillNorway. -Da jeg først traff Arne Berre og Rita, samt Hege og Kristin på Minimessa i Trondheim, sa det klikk. Etter det har vi funnet en tone som man bare finner med reale folk som man stoler på og som man har stor tro på. Jeg gleder meg stort til å jobbe med Arne og Rita i nord og Hege og Kristin i sør, sier Houge.
Jaktet på et kult merke

Hege Øveraas og Kristin Larssen
Hege og Kristin sier: - Vi har lenge vært på leting etter et kult merke som har gode topper og kjoler. At valget falt på ChillNorway er vi veldig fornøyd med. Vi, hege&kristin as, har fra før agenturet på Please Jeans og Bæltekompagniet, så dette blir en super miks. Vi er stolte og glade for vårt nye samarbeid og gleder oss til å jobbe med et fremadstormende ChillNorway team.»

- Gleder meg til reisen
Arne Berre
Arne Berre sier: - Gjennom mange år i bransjen har jeg alltid hørt mye godt om ChillNorway og teamet bak dette norske merket. Med et godt navn og godt rykte for god kvalitet, gode marginer og god kundeservice blir det en fornøyelse å jobbe med denne merkevaren fremover. ChillNorway er på vei tilbake til tidligere høyder og jeg gleder meg til å være en del av denne reisen.
Tilbake til røttene
ChillNorway fikk rekordhøye resultater i årene 2009 til 2011. Selskapet ble kåret til Årets Gazelle og ekspanderte veldig raskt i utlandet. Finanskrisen traff internasjonalt, moten endret seg veldig raskt, merket ble kopiert av veldig mange, og ChillNorway var nødt til å endre seg for å fortsette å være med i motebildet.
Selskapet har klart å gjøre en kraftig snuoperasjon i kolleksjonen.
- Nå leverer vi en tidsriktig kolleksjon som gir de sammen gode assosiasjonene som tidligere og mye av produksjonen er flyttet til Italia som gjør kolleksjonen kortreist og mer miljøvennlig. Vi har funnet tilbake til våre grunnleggende verdier med en norskdesignet, behagelig, sporty og feminin mote, og ser veldig lyst på fremtiden, sier Thomas Houge.