munthe-3

Jubilerer og skifter navn

munthe plus simonsen ble etablert i 1994 og feirer i år 20 års jubileum. Samtidig skifter det danske mrket navn til MUNTHE.

Publisert

Helt fra starten var firmaets visjon å bygge opp et merke som ingen tidligere hadde sett. Et merke fylt med energi og som inspirerte kvinner.

I 2009 overtok Naja Munthe rollen som kreativ direktør og har etter det utviklet merket etter sin visjon. Naja Munthes dedikasjon til kreativitet og fornyelse er alltid i sentrum for virksomheten. Nå er også belutningen tatt om å endre navnet fra munthe plus simonsen til MUNTHE.

Naja Munthe

Naja Munthe har nå vært alene bak merket i 5 år. Med 20 års tilstedeværelse på det skandinaviske markedet er MUNTHE nå klar for å starte et nytt, moderne og internasjonalt kapittel i sin historie.

Naja Munthe sier følgende om navneskiftet og den nye profilen:

- Når vi nå endrer navnet fra munthe plus simonsen til MUNTHE tar jeg det sterke og vakre med fra det originale. Kolleksjonene blir en anelse mindre pyntet og strammere enn tidligere.

De får en bredere appell og forbrukernes kvalitetskrav og konkurransedyktige priser er i fokus. De neste 20 årene skal fokus ligge på å skape klær av høy kvalitet, der designet skal stå i høysete

Navnet MUNTHE var et naturlig valg. Jeg er tro mot det opprinnelige merket, men uten å engste meg for å gå nye veier. På denne måten sikrer jeg en klar rød tråd i designet for ettertiden.

Powered by Labrador CMS