
Lanserer Norges største motevarehus på nett
Aller Media AS lanserer FashionStreet.no
Aller Media AS har, gjennom sitt heleide datterselskap Aller Internett AS, lansert FashionStreet.no. Shoppingportalen samler kjente varemerker og butikker under én paraply, og hadde ved lansering mer enn 50.000 produkter i sitt sortiment.- På en nettside, og med et søk, finner du det meste av klær, sko og mote som selges i Norge, sier Petter Danbolt, adm.dir. og ansvarlig redaktør i Aller Internett AS, i en pressemelding.
Aller Media står bak magasiner og nettsider som KK, Cosmo, Mag, Henne og Allers. Selskapet undertreker i pressemeldingen at magasiner fremdeles er en viktig inspirasjonskilde for kjøp av mote- og skjønnhetsprodukter, samtidig som at betydningen av inspirasjon hentet fra nettpublikasjoner øker voldsomt.
- Vi ser netthandel innenfor relevante områder som en naturlig forlengelse av opplevelsen av våre sterke merkevarer på papir, og som en naturlig forlengelse fra leseopplevelse til brukerservice på net, sier Danbolt.
Og ambisjonen er å gjøre FashionStreet.no til Norges mest populære shoppingportal for mote og skjønnhet.
- FashionStreets misjon er å hjelpe publikum til å finne frem til det de ønsker, enkelt, raskt og kostnadseffektivt. Ved hjelp av vår distribusjonskraft på nett, papir, mobil og sisteledd, kan vi også tilby markedspakker tilpasset butikkene, som bidrar til økt trafikk og salg, - sier Otto P. Narvestad, kommersiell direktør i Aller Internett AS.