triumph

Triumph hyller kvinnekroppen

Triumph lanserer sin nye undertøykolleksjon «Arty sensation» i samarbeid med den verdensberømte, danske fotografen Marc Hom. Han er blant annet kjent for sine portretter av en rekke Hollywood-kjendiser og USAs presidentfamilie. 

Publisert

Triumph designer undertøy for den vanlige kvinnekroppen. Shapewear-kampanjen Arty Sensation er dermed en hyllest til kvinners naturlige former. Marc Hom har tatt kampanjebilder av 47 «vanlige» kvinner i alderen 25-60.

Kolleksjonen Shape Sensation har blitt laget for å løfte, forme og fremheve de kvinnelige formene – uansett størrelse og alder – med design som er inspirert av den pikante pin-up-looken fra 1940-tallet tilsatt moderne komfort, nedkjølende effekter og usynlige sømmer.

- Alle bildene inneholder Triumphs verdier: fantasi, selvsikkerhet og integritet, og Marc Homs bilder hyller kvinnenes selvfølelse og glede over deres femininitet og kurver,sier Jessica Simonsen, Public Relations Manager hos Triumph.

Resultatet er 47 unike portretter av 20 forskjellige kvinner, som alle er funnet gjennom Triumphs opptaksprøver i Danmark, Nederland og Frankrike.

Powered by Labrador CMS