Positiv utvikling for Revolver

Revolver i København er meget godt fornøyd med vinterens messe. Med mer enn 20 prosent flere forhåndsregistrerte besøkende enn forrige messe har arrangøren og utstillerne en markant økning i antall innkjøpere.

Publisert

- Vi har nettopp startet, sier Christian Maibom, Creative Director og grunnlegger av Revolver. – Nye verktøy som Revolver-appen, hjalp de besøkende å finne utstillerne kjapt og enkelt og var en klar forbedring. App-løsningen var et godt supplement til den trykte katalogen og bidro til at innkjøperne var godt fornøyd.

Maibom fortsetter: - I fremtiden vil også forhåndsregistrering skje via appen. Den videre digitaliseringen som utviklingen og virksomheten krever, er bare i startfasen.

I tillegg til dette har Revolver nettopp signert en avtale med det London-baserte PR-byrået Sane Communications for å øke den internasjonale bevisstheten rundt Revolver, København og skandinavisk mote.

Sist, men ikke minst, har Revolver inngått samarbeid med White Show i Milano. Her skal Revolver kuratere et skandinavisk område på den italienske messen med start i juni i år.

- Når vi åpner dørene for Revolver I august 2016 har vi gjennomført vår prosess med å etablere en ny destinasjon og et messekonsept som tilfredsstiller fremtidens krav. Det blir stort, avslutter Christian Maibom.

Positivt for CIFF

Også CIFF i Bella Center hadde en økning i besøkstallet og har høstet svært mye skryt for de forbedringene som er gjort det siste året. Både utstillere og besøkende ga uttrykk for at de var godt fornøyd. Det samme gjelder barnemessen CIFF Kids i Forum.

Powered by Labrador CMS