
Skal gi styrke og føles bra
Mote skal gi styrke, men plaggene skal først og fremst føles bra. Det er kjernen i KappAhls nye konsept «Feel».
Feel» er navnet på KappAhls nye kommunikasjonskonsept som frontes av den tidligere supermodellen Paulina Porizkova. Kommunikasjonskonseptet dreier seg om at mote skal gi styrke, men at plaggene først og fremst skal føles bra.
Paulina Porizkova vokste opp i Lund og var 15 år gammel da hun ble oppdaget som modell. Karrieren startet i Paris på begynnelsen av 80-tallet, og siden da har hun vært på forsiden til så å si alle store motemagasiner. I 1988 nådde modellkarrieren nye høyder da hun underskrev datidens største modellkontrakt. I høst får vi se henne i KappAhls nye «Feel»-konsept.
- «Feel»-konseptet er startskuddet for et langsiktig arbeid hvor vi skal posisjonere KappAhl og skape en økt tydelighet og relevans mot målgruppen vår. Det er ekstra gøy å få lansere «Feel» sammen med Paulina Porizkova, en sterk og naturlig skjønnhet som er en god metafor for følelsen vi vil formidle, heter det i pressemeldingen fra KappAhl.
Med «Feel»-konseptet presenterer KappAhl plagg som er designet med kvinnen i fokus, plagg som skal fremheve hver enkelt kvinnes beste sider. Mote skal gi styrke og stil, og være tilgjengelig uansett størrelse og form. Det er på tide å forandre dagens motesyn og jobbe for en bærekraftig mote i fremtiden.
I forbindelse med lanseringen av «Feel» presenteres buksekolleksjonen Always black – en kolleksjon som består av seks svarte bukser i ulike modeller som passer til alle anledninger. Fremfor alt passer de perfekt til årets nøkkelplagg, pologenseren, som nå kommer i flere nye fargekombinasjoner.