Rayville treffer den nye loungewear-trenden og har fått en god start
Skiny er nytt merke hos Next to You

Treffer loungewear-trenden

En samarbeidsavtale med undertøydistributøren BRA åpner nye markeder for nattøy og loungewear-merket Rayville i Danmark, Sverige og Finland. Norsk agent er Next to You, som merker stor etterspørsel etter loungewear.

Publisert

Rayville har hatt en rask utvikling i Skandinavia etter introduksjonen i august i fjor. Tone Rossing i Next to You er meget godt fornøyd med responsen og har fått en rekke nye Rayville-kunder. – Dette er en ny generasjon nattøy og koseklær som passer perfekt inn i den nye loungewear-trenden. Etterspørselen har økt svært raskt, ikke minst på grunn av svært gode priser, så vi er godt fornøyd, sier hun.

- Dette passer godt inn i vår plan om å bygge Rayville til et ledende varemerke innenfor sin nisje med Norden som hjemmemarked og samtidig utvide vår produktportefølje. Vi merker allerede stor interesse for vårt konsept også utenfor Norden, sier Klas Rosenblad, gründer av Rayville i en kommentar.

Rossing har også tatt inn et annet nytt loungewearmerke, Skiny, som også selger godt. – Begge merkene treffer en klar tendens i markedet: Kundene ønsker behagelig, komfortabelt, organisk og naturlig nattøy og koseklær til fornuftige priser, sier hun.

Powered by Labrador CMS