Undertøy for alle fra Lindex

«Underwear for people like you and me» – det er budskapet til LIndex for denne vårens undertøyskampanje som fremhever kvinner i ulike faser av livet, i et hverdagslig miljø.

Publisert

- Vi vil at alle kvinner skal kunne få være seg selv og føle seg inspirerte og selvsikre, uansett hvem de er, hvordan de ser ut eller hvilken livsstil de har valgt. I kommunikasjonen vår ønsker vi virkelig å vise hva vi står for – å være ekte, personlig og inkluderende, sier konsernsjef Susanne Ehnbåge.

Undertøyskampanjen viser kvinner i hverdagslige situasjoner. Å kjempe for inkludering og kroppspositivitet er også en del av Lindex’ bærekraftløfte og et av hovedmålene i fokusområdet ’Styrke kvinner’.

Med sin historie og lange erfaring innen undertøy er Lindex markedsledende i Norden innen undertøy og eksperter når det gjelder passform, komfort, kvalitet og funksjon. Lindex' unike og klare konsept ’Bra-volution’ gjør det enklere å finne sin perfekte passform, noe som er høyt verdsatt av moteselskapets kunder.

- Kvinnen betyr alt for oss i Lindex. Vi ønsker å ha en positiv innvirkning på kundenes hverdag, og det å alltid ha kvinnens perspektiv og behov i tankene for alt vi gjør, er nøkkelen til suksessen vår, sier Susanne Ehnbåge.

Powered by Labrador CMS