
Utfordrer skjønnhetsidealer
Kari Traa og den danske sangeren Medina har gått sammen om en kampanje og kolleksjon hvor de kvinnelige skjønnhetsidealer utfordres. Dette skjer på Boozt.com.
I en ny kampanje eksklusivt til onlineshoppen utfordrer de to samarbeidspartnerne dagens ekstreme skjønnhetsidealer, heter det i en pressemelding. Budskapet er at sunnhet er mer enn det fysiske: Den mentale sunnheten er også avgjørende, mener Kari Traa og Medina.
- Når vi i Kari Traa snakker om «Happier, Healthier, Stronger», tenker vi på de indre verdier. I livet skal man utfordre seg selv –også på det personlige plan,” sier marketingsjef i Kari Traa, Sissel Himle, og utdyper:
- Vi mener at kvinner bør holde hodet høyt og være stolte av hvem de er.
Medina er glad for samarbeidet, som hun mener, er en god match:
- Kari Traa er for meg et sterkt merke som står for kvalitet, feminitet og power, og vi matcher godt i våre verdier – noe som er helt avgjørende for meg når jeg inngår et samarbeid. Derfor er jeg meget glad for at vi nå også offisielt har slått fast vårt samarbeid med #wedareyou-kampanjen hos Boozt.com. (Kilde: Tøj)