steen-og-strøm-diesel.jpg

Steen og Strøm samler storselgere

Norske designere side og side med etablerte , internasjonale merker i nye 4. etasje skal trekke nye kunder til Steen & Strøm Magasin i Oslo.

Publisert

Line of Oslo er en av de nroske designerne i nye 4. etasje i Steen & Strøm Magasin.

I den nye 4. etasje på 2000 kvadratmeter finner vi norske merker som Moods of Norway, Ricco Vero, Line of Oslo, Ane Mone, Nora Farah, Nina Jarebrink og Ti-Mo. Internasjonale toppmerker som Armani, DKNY og Diesel er også på plass, i tillegg har Lacoste, Mango og Koma ha butikker i etasjen.

- Ingen andre steder i Norge vil du finne et større utvalg av norsk kommersiell design, det som både er stilig og som selger bra. 4. etasje vitaliserer Steen & Strøm. Her tilbyr vi et stort utvalg for stilbevisste kunder, sier magasinleder Morten Kreutz.

Etasjen henvender seg mot en yngre målgruppe enn før. Også interiøret skiller seg fra resten av magasinet. 4.etasje har et rått utseende, der industriell betong blandes med glamorøse krystaller.

- Det er moro at vi med 4. etasje kan være med på å presentere norsk kommersiell design på en slik måte. I norsk sammenheng blir denne butikken unik, sier Cecilie Slåtten, konseptansvarlig i selskapet Airport Retail Group, som står bak satsingen med multibrandavdelingen.

- Her vil det være mulig å velge blant 40 ulike merker med stor prismessig variasjon. De virkelig hete merkevarene og trendy klær som koster litt mindre. Kvalitet er avgjørende, sier Slåtten.

Powered by Labrador CMS