Bedre messesamarbeid i København

 For å bli mer attraktiv for danske og utenlandske innkjøpere har Dansk Mode og Textil og de fire messearrangørene CIFF, Gallery, CPH Vision og Terminal 2 blitt enige om et tettere samarbeid for å utvikle og forbedre messene.

Publisert

De som kommer til messene i København denne uken vil allerede få merke effektene av samarbeidet. Et viktig tiltak var å forbedre transporttilbudet mellom de forskjellige messearenaene.

30 biler vil gå i skytteltrafikk mellom alle messehallene for å transportere internasjonale journalister og innkjøpere.

I tillegg er det gratis adgang på CIFF og CIFF Kids på Bella Center søndag 6. februar.

Arrangørene har også samarbeidet med arrangørene av Formland-messen i Herning og satt opp buss mellom de to byene.

Arrangørene har i tillegg invitert flere av de viktigste europeiske innkjøperne for å forsterke Københavns renommé som viktig moteby i utlandet og for å øke interessen for nordiske merker.

Powered by Labrador CMS