vivikes-oppslag

Ny start for Vivikes

Høstens kolleksjon representerer en ny start for Vivikes. Merket har det siste året jobbet hardt med en snuoperasjon som vi til høsten vil se resultatet av. For å synliggjøre forandringen, har Vivikes skapt et nytt merke som heter Days Like This. Merket får nye labels og et helt nytt uttrykk.

Publisert

Målgruppen til Vivikes er kvinner som er opptatt av mote, klær, passform, kvalitet, og det lille ekstra til en god pris. Vivikes har identifisert en åpning i markedet som de ønsker å fylle – mellom store kjeder som H&M, Cubus og Lindex og mindre, enkeltstående butikker med et høyere prisnivå.

I utviklingen av kolleksjonen har Vivikes startet helt fra scratch. Merkets designere bestemt seg for å lage klær de selv kunne tenke seg å kjøpe, uten å ta hensyn til historiske bestselgere. Kolleksjonen består av plagg til både hverdag og fest, og har et stort fokus på snitt og passform.

Harmoni og kontrast har vært to viktige ord under hele snuoperasjonen, både når det gjelder sortiment. bilder og kommunikasjon – og ikke minst konseptutvikling. I september vil Vivikes åpne to nye konseptbutikker på Sandvika Storsenter og Strømmen Storsenter, der de vil vise fram det nye konseptet i en helhet der alt stemmer.

Powered by Labrador CMS